Natt

Underbar middag med underbar pojkvän. Vad har jag gjort för att förtjäna världens bästa människa när jag själv kan vara ett rövhål ibland? pusspusspuss

Blir en tur till Stockholm imorgon för att kolla in lyan på insidan. Förväntar mig inget då ingen bott där på riktigt på säkert 20 år. Ska träffa den förmodligen rikaste personen jag någonsin kommer träffa i hela mitt liv, nämligen damen som bor över mig och som är ägare av huset (+ 99 andra bostadshus i Stockholms innerstad vilket är helt crazy. Vi snackar Södermalm, Östermalm, Vasastan osv. Hon har till och med hus på strandvägen.. STRANDVÄGEN!!! Jag dör. Där snackar vi framgång och rikedom.) Dags att sova, pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0