!

Hei! Börjar bli normal igen efter söndagens personalfest. Jag, Anna, Johanna och Fabian kom hem till mig 05.00 i måndags, jag började jobba 12.45.. Större delen av grönans personalstyrka var bakfull men vi levererade i världsklass, precis som vanligt. För att citera min servisechef; "Välkommen till jobbet! Du ser lite sliten ut, kommer du direkt från efterfesten? Det här är en av många gånger som du kommer komma bakis, det här är Gröna Lund! Inom en månad kommer större delen ha legat med en kollega"

Nu är jag iallafall hemma i Uppsala för Maja tar studenten imorgon. Grattis grattis min fina tjej!!

Jag är nog också lite sugen på att ta studenten. Sista månaden var så himla kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0