Födelsedag

I söndags fyllde jag 20, rätt värd ålder ändå. Jobbade mellan 10.00 och 19.00 Så det blev inte speciellt mycket födelsedagsfeeling. När jag kom hem väntade min familj på mig i min lägenhet, blev så glad! Fick äntligen öppna mina Ray Ban pilotsolglasögon som jag förvisso köpt själv och jagat runt i hela stockholm efter men det var det fan värt.

Inte nog med det! Fick besök av några damer från Uppsala i lördags. Vi åt gott, drack, mös och kollade på melodifestivalomröstningen. Vad fan hände, trea?! Bra jobbat Saade! Fick förstärkning av Anna från mitt jobb, Eken och Phillip och sen kilade vi vidare ut i stockholms nattliv. Hamnade på Ambassadeur och jag och Maja kom hem runt 6.. Gick upp 8 och städade lite och åkte till jobbet, lagom pigg tjej.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0