För en lång lång tid

Jättesent, idag igen. Jävla skit
Har jobbat 12 timmar idag, 11.30-23.30. Sa jag att det inte går att ha något socialt liv utanför jobbet? Grönansekten.. jag gillar den ändå. På måndag ska vi, ca 100 personer försöka smyga oss på en kryssning som grönan varit portad från flera år. För hårt festande får tydligen konsekvenser och jag är nervös som fan, redan nu. Ibland är det jobbigt att vara för ung.
Imorgon spelar Håkan och det kommer bli så bra. När jag gick på rast runt 18 idag satt det ett gäng tjejer utanför som skulle sova där inatt. När jag cyklade hem var de ännu fler... Hoppas de inte fryser ihjäl, det skulle jag ha gjort.
Lyssnar på för en lång lång tid på repeat, är nog inne på tionde gången. Såg precis att min facebookstatus idag år 2009 var "du säger att du är stark, att du vart igenom det här förut". En rad ur låten. Han kan han, Håkan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0